۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی:

مردم نگران گرانی ارزاق هستند/ راه‌اندازی گشت‌های مشترک

مردم نگران گرانی ارزاق هستند/ راه‌اندازی گشت‌های مشترک

ساری - قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی نگرانی مردم را از گرانفروشی را به دلیل کمرنگ بودن حضور ضابطان و ناظران در بازار دانست و خواستار برنامه ریزی برای رفع این دغدغه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ذاقلی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با گرامی‌داشت هفته انتظامی و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت علیه صهیونیست غاصب اظهار کرد: امیدوارم این غده سرطانی به زودی زود به دست نیروهای مقاومت از بین برود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه سازمان تعزیرات در معیشت مردم اظهار کرد: سازمان تعزیرات دارای ظرفیت عظیم و قابل توجه برای مبارزه با بسیاری از کجروی‌های اجتماعی است و معیشت مردم با آن سر و کار دارند.

وی با بیان اینکه در استان مازندران ۱۹۰ هزار واحد صنفی وجود دارد، گفت: طی شش ماه در استان مازندران ۱۴ هزار پرونده تشکیل شده و از این تعداد ۱۳ هزار و ۲۰۰ پرونده منجر به صدور رأی شده است.

ذاقلی گفت: در اجرای احکام ۱۰۰۰ پرونده وجود دارد و ماهانه به طور میانگین حدود ۲ هزار پرونده رسیدگی و بررسی می‌شود.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی میانگین رسیدگی و اجرای پرونده‌ها را در ۱۲ روز ذکر کرد و گفت: تعزیرات حکومتی با گران فروشی مبارزه می‌کند.

وی نگرانی مردم از گرانفروشی ارزاق را به دلیل آن دانست که ضابطین تعزیرات در بازار حضور ندارند و گفت: باید برای این مسئله فکری کرد و از ظرفیت قانونی برای بهبود معیشت مردم و نظارت بر بازار استفاده کرد.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی از راه‌اندازی گشت‌های مشترک برای رصد و کنترل بازار خبر داد و نظارت بر اموال توقیفی را امری مهم برشمرد و گفت: اموال توقیفی حق الناس است و باید نظارت دقیقی روی آن صورت گیرد.

کد خبر 6248200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
      0 0
      بعلت کثرت خرده فروشی ها....روش های سنتی کنترل قیمت اصلا موثر نیست...باید از روشهای نوین و ترکیبی ...برای بازرسی ها استفاده شود